Regulamin

I. Postanowienia ogólne
  • 1.1.Niniejszy Regulamin (dalej "Regulamin") ma na celu zapewnienie Tobie (dalej "Klientowi") oraz sklepowi internetowemu Mimi Moda (dalej "Sklep") uprawnień do określenia obowiązków i odpowiedzialności obu stron.
  • 1.2.Regulamin obowiązuje w przypadku, gdy Klient w jakikolwiek sposób lub w jakiejkolwiek formie korzysta ze Sklepu, składa zamówienie na oferowane przez Sklep towary, dokonuje płatności za te towary, podaje dane osobowe lub inne, zapoznaje się z informacjami w Sklepie, komentuje i ocenia towar (dalej "Usługi").
  • 1.3.Regulamin jest umową zawartą pomiędzy Klientem a UAB "Tendencija“ (dalej "Administrator") (numer rejestracji firmy: 301175557, numer VAT: LT100003640118, adres siedziby: ul, J. Kubiliaus 1, LT-08238 Wilno).
  • 1.4.Klient składając zamówienie potwierdza, że dokładnie zapoznał się z całym Regulaminem, zrozumiał jego treść i bez zastrzeżeń zgadza się ze wszystkimi postanowieniami Regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Klient nie zgadza się bezwarunkowo i nieodwołalnie przyjąć i wypełniać wszystkie zobowiązania określone w niniejszym Regulaminie, nie jest uprawniony do korzystania z jakichkolwiek Usług Sklepu.
  • 1.5.Sklep jest zwolniony z wszelkiej odpowiedzialności w przypadku, gdy szkoda powstała na skutek tego, że Klient pomimo przekazanych mu zaleceń i swoich obowiązków nie zapoznał się z Regulaminem Sklepu, mimo iż miał taką możliwość.
  • 1.6.Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Klient podlega Regulaminowi obowiązującemu w momencie zakupu.
II. Ochrona danych
  • 2.1.Rejestracja nie jest konieczna przy zamawianiu towaru, jednak przy składaniu zamówienia konieczne jest wypełnienie formularza zamówienia towaru, który zawiera wszystkie dane osobowe Klienta wymagane do dostawy: imię i nazwisko, adres e-mail, adres dostawy, numer telefonu, sposób dostawy oraz inne dane.
  • 2.2.W celu skomentowania i (lub) oceny towaru oferowanego w Sklepie i utworzenia "Listy życzeń" Klient zobowiązany jest zarejestrować się i zalogować do Sklepu, podając swój adres e-mail i hasło. W formularzu rejestracyjnym należy podać następujące dane osobowe Klienta: imię i nazwisko, e-mail, hasło. Klient ma prawo w każdej chwili dowolnie zmieniać, dodawać lub usuwać dane.
  • 2.3.Klient potwierdza, że przyznaje Administratorowi prawo do gromadzenia, przechowywania, systematyzowania, wykorzystywania i przetwarzania w jakikolwiek sposób nie zabroniony przez akty prawne Unii Europejskiej i Republiki Litewskiej wszystkich danych osobowych przekazanych Administratorowi przez Klienta bezpośrednio lub pośrednio poprzez odwiedzenie Sklepu i korzystanie z Usług określonych w Regulaminie.
  • 2.4.Administrator zobowiązuje się nie ujawniać informacji o Kliencie osobom trzecim, z wyjątkiem partnerów Administratora, świadczących usługi związane ze złożeniem lub realizacją zamówienia Klienta. Dane osobowe Klienta mogą być udostępniane podmiotom trzecim wyłącznie w przypadkach przewidzianych w aktach prawnych Unii Europejskiej i Republiki Litewskiej.
  • 2.5.Rejestrując się lub realizując zamówienie Klient potwierdza, że jest pełnoletni i ma prawo dokonywać zakupów w Sklepie.
  • 2.6.Zarejestrowany Klient zobowiązuje się nie ujawniać nikomu swoich danych do logowania. Klient zobowiązany jest również wylogować się z systemu Sklepu po zakończeniu pracy, aby mieć pewność, że nikt nie będzie miał dostępu do danych Klienta, w szczególności w przypadkach, gdy Klient korzysta z publicznego komputera (np. na uczelni, w kafejkach internetowych itp.). Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności, jeżeli Klient ujawni swoje dane do logowania lub nie wyloguje się z systemu Sklepu po zakończeniu prac.
  • 2.7.Klient potwierdza, że wie, iż podczas przeglądania Sklepu na komputerze, z którego korzysta Klient, zamieszczane będą pliki cookies. "Cookies" to dane przesyłane ze Sklepu na dysk twardy komputera Klienta. Akceptacja plików "Cookies" stosowanych w Sklepie nie daje Administratorowi dostępu do danych osobowych Klienta. Administrator wykorzystuje pliki cookies, gdy jest to niezbędne do identyfikacji komputera Klienta, co umożliwia Administratorowi oferowanie lepszej jakości Usług. Większość przeglądarek domyślnie i automatycznie akceptuje pliki cookie, jednak Klient może odmówić lub częściowo ograniczyć pliki cookie, zaznaczając odpowiednie opcje w przeglądarce. W takim przypadku niektóre Usługi Sklepu mogą nie działać prawidłowo.
  • 2.8.Administrator ma prawo w dowolnym momencie ograniczyć lub zawiesić dostęp Klienta do Usług Sklepu bez uprzedzenia. Ma również prawo do zaprzestania działalności Sklepu bez informowania o tym Klienta.
  • 2.9.Bardziej szczegółowe informacje na temat stosowanej przez Administratora ochrony danych znajdują się w odrębnej sekcji "Polityka Prywatności", która jest integralną częścią Regulaminu.
  • Przeczytaj Politykę Prywatności
III. Zawarcie umowy
  • 3.1.Zamówienie uważa się za złożone z chwilą przeniesienia Klienta na stronę informującą o pomyślnym przyjęciu zamówienia.
  • 3.2.Zawarcie umowy kupna-sprzedaży jest uważane w momencie, w którym Klient złoży zamówienie i otrzyma wiadomość na adres e-mail podany podczas rejestracji lub w formularzu zamówienia, w której zostanie potwierdzone zamówienie towaru/ów. Od tego momentu Klient zobowiązany jest do zapłaty za zamówiony towar po ustalonych wówczas cenach i do jego odbioru.
  • 3.3.Integralną część umowy stanowi aneks, tj. potwierdzenie zamówienia otrzymane przez Klienta drogą mailową z podanymi w nim informacjami o zakupionych towarach, ich ilością oraz cenami.
  • 3.4.Każda umowa zawarta drogą elektroniczną jest przechowywana przez Administratora.
IV. Towary i ich ceny
  • 4.1.Charakterystyka każdego produktu jest dołączona obok niego/odpowiedniego produktu.
  • 4.2.Publiczna prezentacja towaru nie zobowiązuje Administratora do sprzedaży towaru.
  • 4.3.Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany oferty towarowej w każdym czasie.
  • 4.4.Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokładne i/lub niekompletne informacje o produkcie. Wyświetlany kolor, kształt lub inne cechy produktu mogą się różnić w zależności od funkcji i/lub ustawień używanego monitora.
  • 4.5.Ceny poszczególnych towarów podane są w złotych polskich i są wskazane przy opisie każdego towaru. Sklep zobowiązuje się do sprzedaży towaru po cenach obowiązujących w chwili złożenia zamówienia i potwierdzonych zamówieniem.
  • 4.6.Ceny zawierają podatek od towarów i usług (VAT).
  • 4.7.Koszt dostawy nie jest wliczony w cenę produktu. Koszty dostawy pokrywa Klient.
V. Płatności
  • 5.1.Administrator przystępuje do kompletowania przesyłki z zamówionym towarem dopiero po otrzymaniu pełnej zapłaty za towar lub gdy Klient wskaże, że chce zapłacić za towar w momencie doręczenia przesyłki. Płatność uważa się za dokonaną z chwilą wpłynięcia pełnej należności na rachunek bankowy Administratora.
  • 5.2.Klient zobowiązany jest zapłacić za towar nie później niż w ciągu trzech dni roboczych po zawarciu umowy sprzedaży, tj. nie później niż trzy dni robocze po potwierdzeniu zamówienia, przesłanym na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym lub formularzu zamówienia w przypadku wyboru formy przedpłaty.
  • 5.3.Płatność za towar możliwa jest w następujący sposób:
  • 5.3.1.Online:
    • 5.3.1.1.Poprzez bankowość elektroniczną (PayU).
    • 5.3.1.2.Za pośrednictwem systemu PayPal.
  • 5.3.2.Gotówką:
    • 5.3.2.1.Za pobraniem.
  • 5.4.Płacąc za towar "Przelewem", Klient zobowiązany jest wpisać numer zamówienia, znajdujący się w potwierdzeniu zamówienia, w sekcji "Tytuł płatności" formularza płatności. Jeżeli Klient nie wskaże odpowiedniego numeru zamówienia w sekcji "Tytuł płatności", Administrator nie gwarantuje realizacji zamówienia.
  • 5.5.Administrator zobowiązuje się do podania poprawnych informacji niezbędnych do pełnej zapłaty za zamówiony towar. Jednakże, Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za niską jakość usług świadczonych przez banki, system PayPal czy PayU, za pośrednictwem których Klient dokonał płatności na rzecz Administratora. Administrator nie ponosi również odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w trakcie tworzenia i realizacji przelewu (np. Błędne wprowadzenie numeru konta, błędnie wskazany kod zamówienia, itp.) i wynikające z tego straty.
VI. Zwrot towarów
  • 6.1.Administrator ustanawia procedurę zwrotu towarów zgodnie z dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE w sprawie ochrony konsumentów w przypadku umów zawieranych na odległość: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX:32011L0083&qid=1403274218893
  • 6.2.Zgodnie z punktem 6.1. w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia towaru, Klient ma prawo do zwrotu zakupionych w sklepie internetowym Mimi Moda produktów wysokiej jakości i odzyskania zapłaconych za nich środków.
  • 6.2.1.Towar przeznaczony do zwrotu musi spełniać następujące wymagania:
    • 6.2.1.1.produkt nie może być noszony ani używany w inny sposób, musi być nieuszkodzony i nie utracić wartości sprzedażowej;
    • 6.2.1.2.produkt musi być w oryginalnym opakowaniu producenta, bez utraty swojego oryginalnego handlowego wyglądu;
    • 6.2.1.3.produkt musi pozostać z dołączonymi wszystkimi etykietami.
  • 6.2.2.Zwracany towar należy dostarczyć na adres:
    Zipas/Tendencija
    Kasztanowa 44
    05-816 Michałowice-Wieś
    +48696411758
    Osoba kontaktowa: Lia
  • 6.2.3.Do zwracanego towaru należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie zakupu w sklepie Mimi Moda (faktura VAT lub paragon).
  • 6.2.4.Administrator zobowiązuje się do poinformowania Klienta w terminie 14 dni od otrzymania zwracanego towaru, czy spełnia on kryteria zwrotu. Jeżeli zwracany towar spełnia określone kryteria, Administrator zobowiązuje się do zwrotu zapłaconych za niego środków.
  • 6.2.5.Koszty transportu zwracanego towaru pokrywa Klient.
  • 6.2.6.W przypadku wyboru przez Klienta niestandardowej, szybszej metody dostawy, koszty dostawy nie podlegają zwrotowi.
  • 6.3.Jeżeli sprzedano Klientowi produkt niewłaściwej jakości, a Administrator nie omówił z Klientem jego wad, Klient ma prawo żądać od sprzedawcy według swojego wyboru:
  • 6.3.1.zastąpienia produktu złej jakości produktem o odpowiedniej jakości;
  • 6.3.2.odpowiedniego obniżenia ceny towaru;
  • 6.3.3.nieodpłatnego usunięcia wady towaru w rozsądnym terminie;
  • 6.3.4.zwrotu kosztów usunięcia wad towaru, jeżeli użytkownik sam usunął wady w rozsądnym terminie lub przy pomocy osób trzecich;
  • 6.3.5.jednostronnego odstąpienia od umowy sprzedaży i żądania zwrotu zapłaconych za towar środków.
  • 6.4.Towary podlegające surowszym warunkom zwrotu:
  • 6.4.1.Rajstopy, pończochy, rajstopy typu Bodystocking można wymienić lub zwrócić tylko wtedy, gdy nie zostały przymierzone.
  • 6.4.2.Perfumy, farby do ciała, olejki lub żele do masażu można wymienić lub zwrócić, jeśli nie były używane, a opakowanie nie jest uszkodzone.
  • 6.4.3.Bony upominkowe zakupione w naszym sklepie lub sklepie naszych partnerów nie podlegają zwrotowi ani wymianie. Po zwrocie towaru zakupionego na bon upominkowy, środki nie podlegają zwrotowi. Przywrócona zostanie poprzednia kwota bonu upominkowego.
  • 6.5.Administrator nie udziela gwarancji na wszystkie towary.
VII. Dostawa towarów
  • 7.1.Towar dostarcza Administrator lub upoważniony przedstawiciel Administratora: UPS, GLS lub InPost.
  • 7.2.Administrator zobowiązuje się dostarczyć zamówiony przez Klienta towar pod wskazany adres w Polsce w ciągu 2-5 dni roboczych od dnia zapłaty za towar. Klient rozumie i zgadza się, że w wyjątkowych przypadkach dostawa może zostać opóźniona z powodu nieprzewidzianych okoliczności. W przypadku nieprzewidzianych okoliczności Administrator, nie mogąc dostarczyć zamówionego towaru Kupującemu, zobowiązuje się do zaoferowania podobnego produktu. Jeżeli Klient odmówi przyjęcia podobnego produktu, do zwrotu Klientowi wpłaconych środków w ciągu 7 (siedmiu) dni roboczych.
  • 7.3.Towar dostarczany jest firmą kurierską na terenie Polski od poniedziałku do piątku w uzgodnionym z Klientem terminie.
  • 7.4.Jeśli z winy Klienta lub okoliczności od niego zależnych Kurier nie był w stanie dostarczyć towaru, Kurier dodatkowo dostosuje nowy czas dostawy odpowiedni dla Klienta. Ponowna dostawa nie może nastąpić więcej niż dwa razy. W przeciwnym razie, jeśli Klient trzykrotnie nie odbierze towaru, towar jest zwracany Administratorowi, a Klientowi nie przysługuje prawo do roszczeń z tytułu niedostarczenia towaru, a Administrator jest zwolniony z odpowiedzialności za naruszenie warunków dostawy.
  • 7.5.Administrator lub upoważniony przedstawiciel Administratora nie ponosi odpowiedzialności i nie sprawdza, czy towary są odbierane przez osobę wskazaną w zamówieniu. Jest to odpowiedzialność Klienta.
  • 7.6.Podczas dostawy Towaru Klient zobowiązany jest wraz z Administratorem lub Kurierem sprawdzić stan przesyłki, czy paczka nie jest pognieciona, zamoczona, podarta lub w inny sposób uszkodzona zewnętrznie. W przypadku zauważenia przez Klienta naruszenia przesyłki, Klient zobowiązany jest wskazać stwierdzone braki w potwierdzeniu doręczenia przesyłki otrzymanym przez Kuriera. Klient, który nie dokonał tych czynności u Kuriera, nie ma prawa do jakichkolwiek roszczeń z tytułu uszkodzenia towaru, a Administrator jest zwolniony z wszelkiej odpowiedzialności w związku z tym.
  • 7.7.Klient zauważając, że towar nie spełnia wymagań zamówienia, zobowiązuje się do niezwłocznego kontaktu telefonicznego z Administratorem pod numerem +48 32 630 42 34 (English only). Administrator zobowiązuje się do podjęcia wszelkich działań zmierzających do usunięcia zaistniałych braków, jeżeli takie braki powstały z winy Administratora lub osób trzecich działających w jego imieniu. Jeśli Administrator nie usunie braków w rozsądnym terminie uzgodnionym z Klientem, Klient ma prawo do obrony swoich praw zgodnie z procedurą przewidzianą w Kodeksie Cywilnym Republiki Litewskiej.
  • 7.8.Administrator zapewnia również możliwość dostarczenia towarów do Klientów z zagranicy (poza terytorium Polski). W takim przypadku Administrator wysyła towar za pośrednictwem usług pocztowych. Przesyłki za granicę dostarczane są w ciągu 7-20 dni roboczych.
  • 7.8.1.Cena dostawy do krajów Unii Europejskiej - 35.00 zł;
  • 7.8.2.Cena dostawy do krajów spoza Unii Europejskiej - 55.00 zł.
VIII. Dodawanie komentarzy
  • 8.1.Zarejestrowany Klient ma prawo do dodawania komentarzy i opinii o produktach. Wszyscy Klienci mogą wysyłać znajomym rekomendację dowolnego produktu.
  • 8.2.Komentując lub przesyłając rekomendację, Klient zobowiązuje się, że wszelkie przekazane przez niego informacje są poprawne, dokładne lub w inny sposób nie wprowadzają w błąd oraz nie naruszają praw osób trzecich, przepisów lub innych wymogów prawnych. Komentując i wysyłając rekomendację, Klient przyjmuje na siebie odpowiedzialność za swoje działania.
  • 8.3.Administrator zastrzega sobie prawo do usuwania i/lub poprawiania komentarzy zamieszczonych przez Klienta w dowolnym momencie.
IX. Obowiązujące prawo
  • 9.1.Do niniejszego Regulaminu stosuje się prawo Republiki Litewskiej.
X. Postanowienia końcowe
  • 10.1.Wszelkie spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu rozstrzygane są w drodze negocjacji. Jeżeli nie dojdzie do porozumienia między stronami, spory będą rozstrzygane zgodnie z procedurą ustanowioną przez ustawodawstwo Republiki Litewskiej.
Aktualizacja 2021-02-24